Monday, February 15, 2010

Keliru...

Khamis malam Jumaat (12 Feb), Rosli temankan aku pg rumah Hadi, sakitnya badan cz tak mandi limau lps berubat. so, aku pglaa umah Hadi semula..ok, habis kat situ.

Balik fm umah Hadi, about 4am, Hadi sms ckp nampak aku kat news Awani then oklaa..talk a bit about the news and all that..tp lps tu dia tanya aku, aku minat Rosli ke tak? MAMPOS!!! mmg aku naik hanginlaa..

aku x pernah ada terlintas pun perasaan dengan rosli..apa ntah dlm fikiran Hadi. dia kata aku n rosli ada chemistry dari segi spiritual n aura...Ya allah, apa ntah nie.. aku bengang giler.

Berbalik pada istikharah ku, aku yakin rosli bukan orangnya, dan sekali lagi aku keliru..kenapa ini terjadi. apa yang tuhan rancangkan? Ya allah, apa yang susah sangat..
td, biah (classmate aku kat degree) add aku kat facebook..now dia dh ada boyfren ok..she's fatter than me..darker than me..ya allah, bukan nak mengutuk tp dia ada gak bf kan? me????

off a sec...

No comments: